Iga Świątek w nowej kampanii PZU promuje ubezpieczenia komunikacyjne

Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła dwumiesięczną kampanię, w której promuje ubezpieczenia komunikacyjne. W akcję zaangażowana jest ambasadorka marki - tenisistka Iga Świątek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Iga Świątek w nowej kampanii PZU promuje ubezpieczenia komunikacyjne

PZU wystartował z ogólnopolską kampanią sprzedażową skierowaną do kierowców, w której przekonuje, że dzięki kompleksowemu wsparciu ubezpieczyciela właściciel samochodu poradzi sobie nawet w najtrudniejszej sytuacji. W ramach polisy klient może liczyć na pełne wsparcie ze strony PZU na każdym etapie – od pomocy na miejscu zdarzenia, przez wszystkie formalności, aż po usunięcie uszkodzeń lub wypłatę odszkodowania.

W kampanii poza przedstawieniem korzyści z posiadania ubezpieczenia assistance wskazano przede wszystkim kompleksowość usług, szybkość likwidacji szkody, a także atrakcyjne zniżki.

– W kampanii podkreślamy, że dzięki ubezpieczeniu samochodu w PZU klient otrzyma szybkie i kompleksowe wsparcie w miejscu zdarzenia (holowanie i samochód zastępczy) oraz szybką likwidację szkody – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości oferty PZU i zachęcenie klientów do jej sprawdzenia. Działania reklamowe prowadzone są zarówno w telewizji ogólnopolskiej, radiu, jak i internecie.

Kampania potrwa do 28 kwietnia. W działania promocyjne zaangażowana została pierwsza rakieta świata, tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU.

Kreacje przygotowała agencja AWX, za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja na profilach Grupy PZU w mediach społecznościowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję