Siedem agencji w kolejnym etapie przetargu IKEA - agencja Bardzo zrezygnowała

IKEA Retail do drugiego etapu przetargu na obsługę reklamową zakwalifikowała siedem agencji. Są to DDB&tribal, VML, Saatchi&Saatchi, Lvov, Scholz&Friends oraz broniące tego klienta Grey Group Poland i Kalicińscy.com.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:

Do rozpoczętego na początku marca przetargu na przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych, IKEA Retail zaprosiła dziewięć agencji.

Po odpowiedzi na wstępne zapytanie o informację (Request for Information) w drugim etapie postępowania przetargowego znalazły się firmy, które obecnie współpracują z IKEA: Grey Group Poland i Kalicińscy.com. Na liście są również: DDB&tribal, VML, Saatchi & Saatchi, Lvov i Scholz&Friends. W drugim etapie nie znalazły się natomiast agencje Bardzo i BBDO Warszawa. Agencja Bardzo wyjaśnia, że sama zrezygnowała z udziału w przetargu ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego klienta.

- Wybrana w przetargu agencja odpowiedzialna będzie za stworzenie platformy komunikacyjnej oraz działania w mediach tradycyjnych i internetowych. IKEA zdecydowała się w pierwszym kroku na tzw. „tissue sessions” zanim zaprosi trzech finalistów do pełnych prezentacji kreatywnych - powiedział Filip Fiedorow, dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce.

IKEA zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Otrzymają je agencje, które zakwalifikują się do etapu tzw. „tissue sessions” (5 tys. złotych) oraz finaliści (15 tys. złotych).

Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowane jest na pierwszą połowę maja br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje