„Poczuj powiew świeżości” - IKEA promuje ofertę wiosenną (wideo)

Sieć sklepów IKEA zaczęła działania promujące wiosenną ofertę. Są realizowane pod hasłem „Poczuj powiew świeżości”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Poczuj powiew świeżości” - IKEA promuje ofertę wiosenną (wideo)

Bohaterami głównego spotu są ludzie w wiosennej scenerii korzystający z mebli i innych elementów wyposażenia wnętrz dostępnych w sklepach IKEA

W osobnych nagraniach wideo prezentowane są m.in. pościel Juvelblomma i ręcznik Vågsjön.

 

Aktywności reklamowe IKEA są realizowane przede wszystkim w telewizji i internecie. Nowe działania obejmują tylko internet.

 

 

Obsługą marketingową firmy IKEA w Polsce zajmują się agencja VMLY&R Poland (kreacja i strategia reklam), dom mediowy Wavemaker (zakup mediów) oraz agencja Garden of Words (komunikacja PR).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?