Reklama2025-04-16

IKEA w nowej kampanii promuje rozwiązania dla klubowiczów

Sieć sklepów IKEA w najnowszej kampanii promuje inspirujące i kompletne rozwiązania dla klubowiczów IKEA Family. Za koncepcję i realizację kampanii 30za300 odpowiada VML. 
 

Kampania 30za300 promuje szeroki i zróżnicowany asortyment IKEA oraz inspirujące i kompletne rozwiązania wnętrzarskie w różnych stylach. 

W ramach akcji, każdy Klubowicz IKEA Family może otrzymać 30 zł rabatu na kolejne zakupy za każde wydane 300 zł na produkty IKEA

Działania są realizowane w mediach cyfrowych, w tym social mediach, a także w sklepach stacjonarnych. 

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada VML. Zakupem mediów zajmuje się Wavemaker, działaniami PR – Garden of Words, a za mailing i komunikację SMS odpowiada Loyalty Point.

 

Autor:Beata Goczał

Więcej informacji:IKEA, kampania, IKEA Family, VML

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter