IKEA pokazuje wierność marki swoim wartościom. Ruszyła kampania "Why We Make" (wideo)

IKEA ruszyła w USA z kampanią wizerunkową "Why We Make", podkreślającą wartości bliskie firmie. Kreację przygotowała agencja Ogilvy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
IKEA pokazuje wierność marki swoim wartościom. Ruszyła kampania "Why We Make" (wideo)

Główną osią kampanii reklamowe IKEA na rynek amerykański jest 60-sekundowy spot, wyreżyserowany przez Oliviera Gondry'ego.

Reklama pokazuje, jak zmieniały się wybrane produkty szwedzkiej marki na przestrzeni lat - kanapa, szafka . Narrator opowiada też o misji IKEA, jaką jest jak najlepsze odpowiadanie na potrzeby konsumentów i ułatwianie im codziennego życia przez oferowanie konkretnych produktów. IKEA podkreśla też swoje zaangażowanie w kwestie ochrony środowiska naturalnego, różnorodności, tolerancji i szacunku.

Kampania ruszyła w tym tygodniu w największych stacjach telewizyjnych oraz w mediach społecznościowych. Przygotowała ją agencja Ogilvy USA.

IKEA już dwa lata temu podjęła zobowiązanie, że do 2030 roku będzie wykorzystywać w swoich produktach wyłącznie materiały odnawialne i pochodzące z recyklingu. Marka dba także o ekologię w aspekcie marketingowym.

W ubiegłym roku IKEA po raz pierwszy zdecydowała się odejść od wydruku tradycyjnego katalogu produktów i wydać go wyłącznie w wersji online (pojedyncze sztuki można jednak przeglądać w sklepach stacjonarnych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?