IKEA wspiera w kampanii społeczność LGBTQ+

W globalnej kampanii IKEA sprzeciwia się homofobii, transfobii i bifobii.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
IKEA wspiera w kampanii społeczność LGBTQ+

IKEA przygotowała specjalną kampanię z okazji Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, który przypada 17 maja. Działania objęły 25 rynków, na których działa szwedzka marka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ikea-jak-przyrzadzic-kultowe-klopsiki-poradnik ##

IKEA przeciw dyskryminacji LGBTQ+

IKEA przekonuje w spocie, że człowiek każdej tożsamości płciowej, ma prawo czuć się akceptowany bezpieczny. Marka przypomina, że dla osób ze społeczności LGBTQ+ cztery ściany nie zawsze są tym, co sprawia, że czują się jak w prawdziwym domu, gdzie są mile widziani.

Twórcy podkreślają, że kampania "Be Someone's Home" ma zachęcać do sprzeciwu wobec dyskryminacji osób LGBTQ+ i do stawania w obronie ich podstawowych praw.

IKEA zrealizowała kampanię in-house, zdjęcia przygotowano w warunkach domowych z uwagi na pandemię Covid-19.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję