IKEA z konkursem i aplikacją do zrobienia tylko jednego zdjęcia (wideo)

Koncern IKEA w ciekawy sposób promuje w Belgii swój nowy zbiór plakatów „IKEA 2016 Art Collection”. Oferuje aplikację, w której można zrobić tylko jedno zdjęcie i wystartować w konkursie. Jeśli fotografia okaże się najlepsza trafi do firmowej kolekcji plakatów.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
IKEA z konkursem i aplikacją do zrobienia tylko jednego zdjęcia (wideo)

Aplikacja nosi nazwę Klikk. Po jej zainstalowaniu użytkownik ma możliwość wykonania tylko jednej fotografii i przesłania jej do IKEA. W rozmowie z serwisem Adweek przedstawiciele agencji DDB Brussels podkreślają, że celem akcji jest udowodnienie wartości dobrego warsztatu i fotograficznego talentu w dobie miliardów niedbale robionych zdjęć, które każdego dnia trafiają do internetu.

Aplikacja jest ściśle związana z konkursem organizowanym przez belgijski odddział IKEA. Zdjęcia wykonane w aplikacji zostaną bowiem ocenione przez jury złożone z zawodowych fotografów. Najlepsza fotografia będzie stanowiła uzupełnienie zbioru plakatów zatytułowanego „IKEA 2016 Art Collection”, w którym pojawi się 11 prac uznanych fotografików, wśród których są Mandy Barker, Bobby Doherty, Jill Greenberg, Annika Von Hauswolff i Chad Moore.

Plakat stworzony ze zwycięskiej fotografii będzie dostępny na stronie Ikea.be, zostanie też wydrukowany i rozesłany tysiącu klientom IKEA w Belgii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?