Ile widzów oglądało Mistrzostwa Europy w Barcelonie?

Zakończone w niedzielę Lekkoatletyczne Mistrzostwa Europy w Barcelonie przyciągnęły do TVP średnio ponad 2 mln widzów, zaś do Eurosportu blisko 150 tys. osób. Z reklam telewizja publiczna zarobiła 3 mln zł.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Transmisje na antenach TVP1 i TVP2 gromadziły średnio 1,97 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.    

Mistrzostwa  w Jedynce i Dwójce chętnie śledzili mężczyźni, widzowie powyżej 45. roku życia. Niespełna 14 proc. stanowiły osoby z wykształceniem wyższym. Wpływy reklamowe wyniosły odpowiednio 2,07 mln (TVP1) oraz 878 tys. złotych (TVP2).

Kanały tematyczne – TVP Sport oraz Eurosport podporządkowały imprezie niemal całą ramówkę. Średnia oglądalność imprezy na tych antenach ( łącznie z powtórkami) wyniosła odpowiednio  125 tys. i 146 tys. widzów. Wpływy reklamowe publicznej anteny wyniosły 39 tys. złotych.  

Podczas Mistrzostw Europy nasza reprezentacja zdobyła dziewięć medali, w tym dwa złote, dwa srebrne i pięć brązowych. Zapewniło to Polsce ósme miejsce w klasyfikacji medalowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Trwa kampania promocyjna "Sylwestra z Dwójką"

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego