In-Stat: w 2015 r. pobranych zostanie 48 mld mobilnych aplikacji

Dzięki nowym produktom, graczom i modelom biznesowym rynek mobilnych aplikacji zanotował w ciągu ostatnich kilku lat ogromny wzrost. Tendencja ta będzie kontynuowana, głównie na skutek coraz większej popularności smartfonów, a także rosnącej liczby dostępnych aplikacji.

megafon.pl / pr / zsam
megafon.pl / pr / zsam
Udostępnij artykuł:

Firma badawcza In-Stat prognozuje, że w 2015 roku użytkownicy mobilnych urządzeń pobiorą blisko 48 miliardów aplikacji.

"Coraz więcej telefonów z dotykowymi ekranami to znaczący czynnik wpływający na rynek mobilnych aplikacji. Przewidywana wysoka penetracja urządzeń z dotykowymi ekranami pozwoli większej liczbie użytkowników na łatwą interakcję z aplikacjami mobilnymi, co jednocześnie będzie motorem napędowym wzrostu. Większa pojemność wewnętrznej pamięci będzie także prowadzić do lepszych doświadczeń użytkowników." - stwierdziła Amy Cravens, starszy analityk In-Stat.

Firma badawcza szacuje, że prawie 90 proc. sprzedanych w bieżącym roku smartfonów będzie wyposażonych w dotykowe ekrany. W kolejnych latach wskaźnik ten ma sięgać blisko 100 proc.

Z kolei w latach 2010 - 2015 udział smartfonów w ogólnej sprzedaży telefonów komórkowych ma zwiększyć się z 23 do 45 proc.

megafon.pl / pr / zsam
Autor artykułu:
megafon.pl / pr / zsam
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu