Influencerka Julia Żugaj ambasadorką parówek Tarczyński

Nową twarzą kampanii „Parówkożercy” firmy Tarczyński została influencerka młodego pokolenia Julia Żugaj.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Influencerka Julia Żugaj ambasadorką parówek Tarczyński

Tylko na Tik Toku Julia Żugaj ma 3,7 mln obserwujących, na Instagramie 1,3 mln, a na YouTube śledzi ją ponad pół miliona subskrybentów.

- Wraz z idolką młodzieży, Julią Żugaj, przekonujemy, że parówki są dobrym i dodatkowo modnym posiłkiem, który można podać na wiele sposobów. Głównym celem kampanii jest budowa wśród młodszych konsumentów, ale też ich rodziców, świadomości linii Tarczyński Naturalnie oraz parówek 100% z kurczaka stworzonych tylko z naturalnych składników – mówi  Tomasz Tarczyński, członek zarządu Tarczyński.

Po Smolastym kolejna młoda gwiazda w kampanii Tarczyński

W najnowszym spocie przenosimy się z pełnego przepychu Dubaju, gdzie gościł Smolasty, do Paryża. Influencerka odpoczywa w apartamencie i przygotowuje się do zjedzenia śniadania, którego głównym produktem są parówki 100% z kurczaka Tarczyński Naturalnie, w towarzystwie innych składników, tworząc idealny posiłek. Lektor z kolei przypomina, że „Wszyscy są parówkożercy, Julia Żugaj też”.

Nowa kampania z Julią Żugaj obejmuje działania w digitalu, zostanie podzielona na etapy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy