Initiative wygrywa przetarg mediowy Velvet

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową marki Velvet (Velvet Care). Współpraca rozpocznie się w styczniu 2024 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Initiative wygrywa przetarg mediowy Velvet

Również w styczniu ruszą pierwsze kampanie realizowane przez Initiative. 

Agencja będzie odpowiadała za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline.

We współpracę z Velvet Care będzie także zaangażowany zespół Kinesso – agencji performance marketingu z grupy IPG Mediabrands, który będzie odpowiadał za realizację kampanii performance i programmatic oraz za adserving.

Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących przetargu ani informacji o tym, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"