- Chcemy zwiększyć rozpoznawalność naszej marki i uznaliśmy, że najbardziej efektywnie zrobimy to z agencją, która posiada dobre relacje z mediami, rozumie rynek IT B2B i ma w tym obszarze duże doświadczenie. Do współpracy z inPlus Media przekonały nas dobre referencje oraz doświadczenie agencji na rynku systemów ERP, przemysłu i chmury obliczeniowej - tłumaczy Paulina Skowron, head of PR & marketing w NTT DATA Business Solutions.
Agencja wspiera NTT DATA Business Solutions w obszarze komunikacji z mediami, pozycjonowaniu ekspertów firmy, a także doradztwie wizerunkowym oraz promocji inicjatyw własnych.
Współpracę nawiązano w czerwcu br., w wyniku rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Za obsługę NTT DATA Business Solutions odpowiada dwuosobowy zespół: Paweł Sobczak, account manager oraz Malwina Krawiec, senior account executive.
NTT DATA Business Solutions to kolejna duża firma technologiczna w portfolio agencji. inPlus Media obsługuje m.in. ABB, NTT DATA, PSI, Crayon czy Forterro.
Przestaję słuchać Zetki, bo dość mam słuchania reklam o erekcji przy śniadaniu, czy w samochodzie w obecności dzieci. To jest radio tylko dla dorosłych...bo reklamy nadaja się na późny wieczór. Nie mam ochoty dyskutować z sześciolatkiem o erekcji. Zmieniam stację na bardziej dostępną dla rodziny. Dość monotonna muzyka....
Niestety, Zeta traci i będzie tracić, a z drugiej strony, to dorośli słuchacze mają mają już swoje stacje radiowe, nikt nie potrzebuje Radia Zet, które jest najbardziej plastikowym radiem na rynku. Życzę Wam dalszych spadków
Pracowałem 8 lat w radiu ale mnie zwolnili bo powiedzieli że już nie jestem dobrym prezenterm. W zetce maja samych nieudaczników więc pomyślałem że może tam mnie przyjmą. Warto do nich wyslac CV? Myślicie ze to dobry pomysł? Jak tak patrzę na kadrę to mógłbym w strukturach eurozetu dojść do prezesury . Warto do nich pisać?