InsERT reklamuje się jako „fabryka dobrych programów” (wideo)

W telewizji, prasie i na outdoorze trwa kampania reklamowa producenta oprogramowania InsERT. Akcję pod hasłem „Fabryka dobrych programów” firma przygotowała wspólnie z domem mediowym MediaVest.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa firmy InsERT, produkującej oprogramowanie dla małych i średnich przedsiębiorstw, ma charakter wizerunkowy. W akcji wykorzystywany jest spot animowany w technice 3D z hasłem „InsERT – fabryka dobrych programów”.

Kampania obejmuje telewizję (TVP, TVN, TVP Info, TVN24, TVN CNBC, kilkanaście kanałów tematycznych), prasę oraz outdoor.

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy MediaVest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji