Instagram pozwala na śledzenie wzmianek o koncie zamieszczonych w Stories

Instagram wprowadził nową funkcję pozwalającą użytkownikom na śledzenie wzmianek na temat ich konta pojawiających się w relacjach na platformie Stories. Dzięki wprowadzonej opcji właściciele profili w serwisie mogą w łatwy sposób monitorować popularność ich kont w społeczności Instagrama.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Instagram pozwala na śledzenie wzmianek o koncie zamieszczonych w Stories

O nowej opcji wprowadzonej przez należący do Facebooka serwis Instagram poinformował na Twitterze Matt Navarra, ekspert segmentu mediów społecznościowych i były dziennikarz The Next Web.

Monitorowanie wzmianek w Stories

Wprowadzona funkcja pozwala właścicielowi konta na śledzenie wzmianek na temat tego profilu pojawiających się w relacjach na platformie Stories.

Aby skorzystać z nowej funkcjonalności należy w oknie swojego konta wybrać przycisk z oznaczeniem „@”. Następnie trzeba kliknąć na przycisk w górnej części okna z liczbą dostępnych relacji.

Pojawi się wówczas zestawienie Stories w których zostało oznaczone konkretne konto, dzięki któremu możliwe jest przeglądanie monitorowanych relacji.

grafika

Dobre narzędzie dla marek

Wprowadzana przez Instagram funkcja monitoringu wzmianek może być przydatna szczególnie dla marek prowadzących swoje profile w tej aplikacji. Dzięki temu będą ona mogły śledzić zaangażowanie użytkowników i reakcje na zamieszczane na platformie treści. Na razie jednak nie ma oficjalnych informacji o tym czy nowa opcja jest dostępna już dla wszystkich posiadaczy kont.

Instagram wykazuje ostatnio spadającą liczbę nowych użytkowników. Według danych opublikowanych przez eMarketera w 2019 r. należący do Facebooka serwis zanotował w USA wzrost nowych użytkowników o 6,7 proc. Analitycy zaznaczają, że to pierwszy raz w historii gdy przyrost amerykańskich odbiorców platformy spadł poniżej dwucyfrowej wielkości - w 2018 r. było to 10,1 proc.

W III kwartale 2019 roku Facebook zanotował przychód na poziomie ponad 17,6 miliardów dolarów, a zysk netto sięgnął ponad 6 miliardów dolarów. Liczba użytkowników odwiedzających co miesiąc społecznościowy portal to obecnie blisko 2,5 miliarda.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek