Instagram pozwala na śledzenie wzmianek o koncie zamieszczonych w Stories

Instagram wprowadził nową funkcję pozwalającą użytkownikom na śledzenie wzmianek na temat ich konta pojawiających się w relacjach na platformie Stories. Dzięki wprowadzonej opcji właściciele profili w serwisie mogą w łatwy sposób monitorować popularność ich kont w społeczności Instagrama.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Instagram pozwala na śledzenie wzmianek o koncie zamieszczonych w Stories

O nowej opcji wprowadzonej przez należący do Facebooka serwis Instagram poinformował na Twitterze Matt Navarra, ekspert segmentu mediów społecznościowych i były dziennikarz The Next Web.

Monitorowanie wzmianek w Stories

Wprowadzona funkcja pozwala właścicielowi konta na śledzenie wzmianek na temat tego profilu pojawiających się w relacjach na platformie Stories.

Aby skorzystać z nowej funkcjonalności należy w oknie swojego konta wybrać przycisk z oznaczeniem „@”. Następnie trzeba kliknąć na przycisk w górnej części okna z liczbą dostępnych relacji.

Pojawi się wówczas zestawienie Stories w których zostało oznaczone konkretne konto, dzięki któremu możliwe jest przeglądanie monitorowanych relacji.

grafika

Dobre narzędzie dla marek

Wprowadzana przez Instagram funkcja monitoringu wzmianek może być przydatna szczególnie dla marek prowadzących swoje profile w tej aplikacji. Dzięki temu będą ona mogły śledzić zaangażowanie użytkowników i reakcje na zamieszczane na platformie treści. Na razie jednak nie ma oficjalnych informacji o tym czy nowa opcja jest dostępna już dla wszystkich posiadaczy kont.

Instagram wykazuje ostatnio spadającą liczbę nowych użytkowników. Według danych opublikowanych przez eMarketera w 2019 r. należący do Facebooka serwis zanotował w USA wzrost nowych użytkowników o 6,7 proc. Analitycy zaznaczają, że to pierwszy raz w historii gdy przyrost amerykańskich odbiorców platformy spadł poniżej dwucyfrowej wielkości - w 2018 r. było to 10,1 proc.

W III kwartale 2019 roku Facebook zanotował przychód na poziomie ponad 17,6 miliardów dolarów, a zysk netto sięgnął ponad 6 miliardów dolarów. Liczba użytkowników odwiedzających co miesiąc społecznościowy portal to obecnie blisko 2,5 miliarda.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami