Instytut Goethego w Krakowie z kampanią promującą kursy języka niemieckiego

Wystartowała akcja pod hasłem „Niemiecki - język nieobcy”, promująca kursy tego języka w krakowskim Instytucie Goethego. Kampanię przygotowała agencja Cięty Język.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Instytut Goethego w Krakowie z kampanią promującą kursy języka niemieckiego

Koncept akcji opiera na się wspólnych dla języków polskiego i niemieckiego słowach. Ma to pokazać, że niemiecki nie jest wbrew powszechnym opiniom trudny do nauczenia.

Głównym elementem akcji jest 90-sekundowy spot, którego bohaterem jest chłopiec napotykający na różne przygody. Obserwując w filmie jego perypetie, widzowie poznają słowa pochodzące z języka naszych zachodnich sąsiadów, takie jak czy kajzerka, majster. Konkluzją spotu jest przedstawienie faktu, że w polszczyźnie funkcjonuje ponad 2400 słów pochodzenia niemieckiego.

Spot emitowany jest w internecie.

Za przygotowanie akcji odpowiada wrocławska agencja Cięty Język.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]