Sigma Bis, dsk i Fabryka Marketingu chcą promować dla Instytutu Książki czytanie dzieciom

Pięć ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Instytutu Książki na przygotowanie i realizację kampanii promującej czytanie książek dzieciom - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród agencji, które je złożyły są m.in. Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU), dsk, Mastermind Media, Media Group i Fabryka Marketingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sigma Bis, dsk i Fabryka Marketingu chcą promować dla Instytutu Książki czytanie dzieciom
fot. Shutterstock.com

Budżet, jaki na zaplanowaną kampanię zamierza przeznaczyć Instytut Książki wynosi 2,57 mln zł.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęło pięć ofert: od Sigma Bis i agencji dsk na kwotę 2,57 mln zł, od Mastermind Media i Remarkable Ones z ceną 2,57 mln zł, od CreativeHarder z ceną 2,45 mln zł, od Media Group i Fabryki Komunikacji Społecznej z ceną 3,05 mln zł oraz od Fabryki Marketingu i Octopus Media z ceną 1,96 mln zł.

Wybrana agencja (lub agencje) zajmie się przygotowaniem szczegółowej koncepcji strategicznej i kreatywnej akcji, poszczególnych spotów i grafik, planowaniem i zakupem czasu reklamowego w mediach oraz działaniami z zakresu public relations i media relations. Akcja ma obejmować m.in. spoty radiowe i telewizyjne (30- i 15-sekundowy), cykl 10 virali oraz współpracę z minimum trójką influencerów.

Ma to być kontynuacja kampanii „Mała książka - wielki człowiek” realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017-2021. Chodzi o promowanie wśród osób w różnej roli opiekujących się dziećmi (rodziców i dziadków, pedagogów, nauczycieli, bibliotekarzy) czytania im (od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej) oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.

Przy ocenianiu ofert najważniejszymi kryteriami będą cena (40 proc. znaczenia) oraz jakość koncepcji strategiczno-kreatywnej (25 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie