9 agencji w przetargu na obsługę public relations Instytutu Żywności i Żywienia

W odpowiedzi na przetarg dotyczący obsługi public relations Instytutu Żywności i Żywienia wpłynęło 9 ofert. Wśród agencji, które je złożyły są m.in. Profile, Partner of Promotion, Genesis PR i Projekt PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Instytut Żywności i Żywienia od drugiej połowy sierpnia br. szuka agencji, która zajmie się obsługą public relations Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej. Będzie z nią pracować do grudnia br.

W odpowiedzi na ogłoszony przetarg wpłynęło 9 ofert. Złożyły je agencje: Jbcomm |( z ceną 148,5 tys. zł), Grupa ABK (158,3 tys. zł), Instytut Strategii i Rozwoju (158 tys. zł), Spin Digital (143,8 tys. zł), Genesis PR (156,2 tys. zł), Projekt PR (156,5 tys. zł), PAP (155 tys. zł), Partner of Promotion (142,7 tys. zł) i Profile (158,7 tys. zł).

Prowadzone przez wybraną firmę działania mają być wsparciem kampanii edukacyjnej: edukacja rodzin w zakresie zdrowego żywienia i aktywności fizycznej – walka z nadwagą i otyłością. Zwycięska agencja zajmie się też edukacją przedstawicieli mediów w zakresie wpływu zdrowego żywienia oraz aktywności fizycznej na zdrowie społeczeństwa. Celem tych działań będzie propagowanie przeznaczenia i roli społecznej Centrum Dietetycznego Online NCEŻ, popularyzowanie narzędzi edukacyjnych NCEŻ, aplikacji mobilnych Zdrowa Mama - Zdrowe Dziecko oraz Zdrowice - graj na zdrowie! oraz promowanie portalu www.ncez.pl jako źródła wiarygodnych, funkcjonalnych i zrozumiałych treści informacyjnych i edukacyjnych. Działania te będą skierowane do dziennikarzy, influencerów, blogerzów i innych liderów opinii tematyki zdrowotnej (w szczególności żywieniowej – dla osób zdrowych oraz chorych), a także do osób dorosłych planujących mieć rodzinę, rodziców, dzieci i młodzieży, studentów, seniorów itp.

Na obsługę w zakresie public relations Instytut Żywności i Żywienia przeznaczy 160,4 tys. zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]