Intel przenosi globalny budżet mediowy z OMD do Dentsu Aegis

Firma technologiczna Intel zakończyła trwający pół roku przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrała do współpracy sieć Dentsu Aegis Network kończąc tym samym kooperacje w zakresie planowania i zakupu mediów z OMD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Intel przenosi globalny budżet mediowy z OMD do Dentsu Aegis

Intel już współpracował z Dentsu, ale w innym zakresie. Należące do sieci agencje iProspect i Cardinal Path – zajmowały się marketingiem w wyszukiwarkach oraz działaniami cyfrowymi. Teraz marketer rozszerza współpracę z Dentsu o obsługę mediów tradycyjnych, społecznościowych, analitykę i programmatic.

Przetarg koordynowała firma Joanne Davis Consulting.

Ostatnio obsługą mediową Intela zajmowała się sieć OMD, która pozyskała tego klienta w 2008 roku, przejmując jego budżet od należacego do Interpublic Group domu mediowego Universal McCann (UM).

Globalny budżet mediowy Intela szacowany jest na 300 mln dolarów.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały