Intel rezygnuje z usług McCann Erickson

Firma Intel zrezygnowała z usług należącej do Interpublic Groupagencji McCann Erickson Worldwide w zakresie globalnej kreacjiwizerunku marki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Obowiązki te przejmie mająca swoją siedzibę w San Franciscomniejsza i niezależna agencja Venables Bell & Partners.

Będzie ona odpowiedzialna w ramach wartego od 50 do 150 milionówdolarów budżetu bardziej za tworzenie kampanii promujących markę ifirmę niż reklam konkretnych produktów Intela.

Powyższa zmiana jest częścią strategii określanej przez Intelajako "open-source'owy" model współpracy z agencjami. Oznacza to, żefirma chce współpracować z wieloma różnymi firmami reklamowymi, anie ograniczać się tylko do jednej sieci.

Współpraca między Intelem a McCann Erickson rozpoczęła się w2005 roku, ale od tego czasu firma zatrudniła również kilka innychagencji, m.in. Doremus i OMD (należące do Omnicom Group) orazRazorfish, będącą częścią Microsoftu.

źródło: NYTimes.com

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały