'Intensywna w każdym kawałku' w kampanii kobiecych czekolad Wedla

Rusza kampania reklamowa wprowadzająca trzy linie kobiecychczekolad Wedla. Akcja pod hasłem "Intensywna w każdym kawałku"obejmuje prasę, outdoor i marketing szeptany.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Wedla reklamuje wprowadzone dosprzedaży we wrześniu trzy linie mlecznych czekolad: z orzechaminerkowca i wiórkami kokosowymi, z suszoną morelą i ciasteczkamioraz z orzechami nerkowca i wiórkami kokosowymi. Wykorzystywane wakcji layouty nawiązują do wyglądu opakowań tych produktów opartegona roślinnej ornamentyce w wyrazistych kolorach. Kampania,skierowana podobnie jak same czekolady przede wszystkim do kobiet,przebiega pod hasłem "Intensywna w każdym kawałku".

Akcja jest prowadzona w prasie (główne tytuły kobiece), naoutdoorze (nośniki na przystankach i siatki wielkoformatowe wnajwiększych miastach) oraz w ramach marketingu szeptanego isamplingów. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada -przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, zakupemmediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia, natomiast zaprzeprowadzenie akcji samplingowych odpowiada agencjaStreetCom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe