Interdeco Hachette korzysta z SARE

Interdeco Hachette Advertising Polska zostało kolejnym klientem korzystającym z SARE

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Adresatami rozsyłanych przez Interdeco newsletterów są przede wszystkim domy mediowe i kluczowi reklamodawcy. Mailingi zawierają informacje dotyczące aktualnej oferty reklamowej, wielkości nakładu i sprzedaży, czytelnictwa czy planowanej tematyki oraz dodatków do pism.

"Widzimy coraz większe zainteresowanie wykorzystaniem e-mail marketingu w komunikacji z partnerami biznesowymi. Nie jest to dla nas zaskoczeniem, bowiem faktycznie trudno znaleźć skuteczniejszy sposób na szybkie przekazywanie informacji." - dodał Krzysztof Dębowski odpowiedzialny za markę SARE.

"Zdecydowaliśmy się korzystać z SARE, ponieważ zależy nam by w profesjonalny, nowoczesny i skuteczny sposób docierać do naszych klientów. Działania e-mail marketingowe to ciekawa forma komunikacji, która z pewnością zwiększy zainteresowanie naszymi tytułami."- powiedziała Anetta Sroczyńska, szef marketingu w Interdeco Hachette Advertising Poska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe