Internauci o Frugo częściej niż o T-Mobile, dużo linków do Kwejka i Demotywatorów

Od powrotu Frugo na rynek tygodniowo pojawia się w polskim internecie ok. 3 tys. wpisów dotyczących tej marki. Co piąty z nich zawiera link do serwisów typu Demotywatory i Kwejk.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z analizy systemu Brand24 przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że od 9 czerwca do 7 sierpnia br. polscy internauci zamieścili 17,7 tys. wpisów dotyczących Frugo. Zdecydowanie więcej takich treści pojawiło się w ostatnim tygodniu lipca i pierwszym tygodniu sierpnia, kiedy na dobre ruszyła sprzedaż napoju.

Dyskusja o Frugo toczy się przede wszystkim na Facebooku - stamtąd pochodzi ponad dwie trzecie wpisów dotyczących tej marki.

grafika

W pierwszym tygodniu sierpnia polscy internauci dyskutowali o Frugo częściej niż o T-Mobile, Orange czy Coca-Coli. Ogółem od 9 czerwca do 7 sierpnia tygodniowo pojawiało się średnio ok. 3 tys. wpisów na temat tego napoju.

grafika

Tylko niespełna połowa treści dotyczących Frugo miała charakter neutralny, natomiast wpisów pozytywnych było ponad dwa razy więcej niż tych negatywnych. Wśród tych ostatnich ponad 70 proc. stanowią opinie krytyczne nie wobec samego produktu, ale entuzjastycznych postaw niektórych użytkowników na jego powrót do sprzedaży. Tylko co dwudziesty negatywny wpis miał charakter krytyczny wobec samej marki.

grafika

Internauci najaktywniej dyskutujący o Frugo przez dwa miesiące zamieścili na Facebooku po kilkadziesiąt wpisów dotyczących tej marki.

grafika

W co piątym wpisie dotyczącym Frugo pojawił się link do serwisów typu Demotywatory i Kwejk.

grafika

Przedstawicele systemu Brand24 oceniają, że akcja promująca Frugo w social media to doskonały przykład tzw. soft launchu, czyli kampanii wprowadzającej markę bez wykorzystywania reklam telewizyjnych. Wartość rynkową opinii i zaangażowania internautów szacują na ponad 9 mln zł, czyli kwotę równą budżetowi intensywnej kampanii telewizyjnej prowadzonej przez dwa miesiące.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana