Internet 2002 - podsumowanie

Kto zyskał a kto stracił? Więcej Internautów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Liczba Internautów w Polsce wzrosła w 2002 roku o 44,4% w porównaniu z rokiem poprzednim, czyli z 3,6 mln do 5,2 mln - wynika z badań przeprowadzonych przez firmę SMG/KRC Poland Media S.A. W 2002 roku wzrósł odsetek Internautów korzystających z sieci w domu - do 45,4%, z 43,97% w 2001 r., spadła natomiast liczba korzystających z Internetu w pracy (z 26,34% do 24,78%) i w szkole (z 30,77% do 29,58%). Coraz więcej użytkowników sieci korzysta z Internetu bardzo często. W 2002 r. odsetek osób, które przyznały, że korzystają z Internetu codziennie lub prawie codziennie, wzrósł do 28,24%, z 25,94% w 2001r.

 20012002Gdzie korzysta z internetu   w domu43,97%45,40%  w pracy26,34%24,78%  w szkole / na uczelni30,77%29,58%  u znajomych11,11%12,35%  w kawiarni internetowej17,57%20,70%  w innym miejscu0,82%0,68%  Jak często korzysta z internetu?   codziennie lub prawie codz.25,94%28,24%  kilka razy w tygodniu27,74%27,70%  raz na tydzień21,53%19,92%  kilka razy w miesiącu14,55%14,58%  raz na miesiąc6,44%6,17%  rzadziej niż raz na miesiąc3,75%3,35%  trudno powiedzieć0,05%0,05%  Którą stronę internetową odwiedził w miesiąca?  Onet (www.onet.pl)61,53%72,84%  Wirtualna Polska (www.wp.pl)51,83%58,57%  Interia (www.interia.pl)21,05%36,40%  Gadu-Gadu 10,50%17,49%  Yahoo (www.yahoo.com)14,35%13,42%  Portal Gazeta 8,42%13,41%  Altavista (www.altavista.com)12,63%9,96%  RMF FM (www.rmf.fm)10,55%9,43%  MP3.com.pl 10,03%9,10%  Komputer Świat 7,27%8,34%

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały