Internet niebezpieczny dla polityków

Kilku polityków zdążyło się już przekonać jak niebezpieczny jest drugi, wirtualny świat Second Life.

MarketingVox / The Guardian - DC
MarketingVox / The Guardian - DC
Udostępnij artykuł:

Wirtualni terroryści, którzy napadli na siedzibę potencjalnego amerykańskiego kandydata na prezydenta Johna Edwardsa ujawnili się jako „działająca już bardzo długo w Second Life grupa inwazyjna” i nazwali siebie „Patriotic Nigras: e-terroryści na wolności”. Grupa na blogu Johna Edwardsa zostawiła wiadomość w której stwierdziła, że kwaterę główną kandydata zdewastowała „dla zasady”.

Protesty przeciwko wirtualnym politykom nie są niczym nowym. Na początku marca na wirtualnej wyspie włoskiego polityka Antonio Di Pietro demonstrowało kilkudziesięciu Włochów, którzy nie chcieli polityki w Second Life. W styczniu w kierunku wirtualnego biura Jean Marie Le Pena wystrzelono kilka pocisków w czasie demonstracji zorganizowanej przez grupy antyrasistowskie.

Ciekawe który z polskich polityków zdecyduje się jako pierwszy zaistnieć w wirtualnym świecie Second Life.

MarketingVox / The Guardian - DC
Autor artykułu:
MarketingVox / The Guardian - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji