Internet pomaga British Airways

British Airways podwoiło zyski dzięki wprowadzeniu systemu zamawiania biletów przez Internet, samoobsługowych kiosków i usług informacji online

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dzięki restrukturyzacji systemu połączeń krótkiego zasięgu, wprowadzeniu nowego systemu płacenia oraz wykorzystaniu popularności transakcji online roczny zysk brutto brytyjskich linii lotniczych wzrósł w 2003r. do 230mln funtów, podczas gdy rok wstecz wyniósł tylko 135mln funtów.

W opinii Roda Eddingtona, szefa wykonawczego British Airways, większe wykorzystanie nowoczesnych technologii umożliwiło przyciągnięcie większej liczby klientów oraz ogromną redukcje kosztów operacyjnych, np. związanych z drukowaniem biletów. „W Wielkiej Brytanii dwóch na trzech pasażerów BA podróżuje z e-biletem” – powiedział Eddington.

Pod koniec ubiegłego roku Paul Coby, szef biura prasowego BA mówił, że wykorzystanie zdobyczy sektora IT może być “kluczowym czynnikiem” rozwoju linii lotniczej, umożliwiając poprawę jakości usług świadczonych klientom oraz lepsze zarządzanie samolotami i zasobami ludzkimi. „W tym roku zainstalowaliśmy 191 nowych kiosków samoobsługowych i ponad 50% wszystkich biletów na loty bliskiego zasięgu sprzedawanych jest w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem strony ba.com” – powiedział Coby.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski