Internet zmiażdży radio

Agencja ZenithOptimedia Group skorygowała swoją prognozę i obecnie przewiduje, że internet przegoni radio pod względem wpływów reklamowych już w 2008 roku.

MediaPost Publications - km
MediaPost Publications - km
Udostępnij artykuł:

Pierwotnie agencja przewidywała, że stanie się to o rok później.

W 2009 roku internet ma rozwijać się sześć razy szybciej niż tradycyjne media. Jego udział na globalnym rynku reklamowym ma z 5,8 procenta w ubiegłym roku wzrosnąć do poziomu 8,7 procenta w 2009 roku. W bieżącym roku wydatki na reklamę w internecie mają zwiększyć się o 28,2 procenta, podczas gdy reszta rynku zanotuje porównywalnie skromny wzrost o 3,7 procenta.

ZenithOptimedia odnotowała, że już teraz internet ma 10 procent udziałów na rynkach reklamowych w Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Za dwa lata poziom ten ma być osiągnięty także w USA, Australii, Kanadzie, Danii, Izraelu, Japonii, Korei Południowej i Tajwanie.

MediaPost Publications - km
Autor artykułu:
MediaPost Publications - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski