"Inwestorzy uciekają do raju podatkowego"

Agencja Opus B przygotowała kolejną kampanię dla Commercial Union Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe, ruszające pod hasłem "Inwestorzy uciekają do raju podatkowego", promują nowy subfundusz CU Zrównoważony. Stanowi on uzupełnienie oferty funduszu parasolowego Commercial Union FIO.

Istotnym elementem kampanii jest loteria promocyjna skierowana do klientów inwestujących w subfundusz CU Zrównoważony, w której wygrać można jedną z dziesięciu wycieczek do "rajów podatkowych" - na Malediwy, Mauritius lub Bahama.

W warstwie kreacji kampania kontynuuje jesienne działania, wprowadzające na rynek fundusz parasolowy CU FIO pod hasłem "Inwestorzy uciekają od podatku" (jako że taka forma funduszu pozwala uniknąć płacenia podatku od dochodów kapitałowych).

W ramach kampanii ogłoszenia prasowe ukażą się w dziennikach i tygodnikach opiniotwórczych: "Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Rzeczpospolita", "Newsweek", "Polityka", "Wprost", "Forbes", "Forum". Agencja Opus B stworzyła też materiały BTL i Direct Marketing towarzyszące akcji.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"