IPG uruchamia globalne Mediabrands Content Studio

Grupa IPG, do której należą m.in. domy mediowe Initiative i UM uruchomiła globalne Mediabrands Content Studio. Na jego czele stanął Brendan Gaul, który pokieruje nową jednostką na 12 rynkach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

IPG Mediabrands ogłosiło, że rozszerza swoją praktykę tworzenia treści kreatywnych, uruchamiając na całym świecie Mediabrands Content Studio (MBCS), które będzie działać na 12 rynkach.

Jak podano w komunikacie, MBCS to oparta na danych praktyka dotycząca treści, zbudowana na inteligencji i wglądzie, jaki zapewniają media, o tym, które treści łączą marki z ludźmi w najbardziej przekonujący i spersonalizowany sposób.MBCS skoncentruje się na tworzeniu strategii treści dla klientów Mediabrands na całym świecie, z podejściem skoncentrowanym na trzech nowych kategoriach treści: możliwościach związanych z marką z partnerami medialnymi; treściach cyfrowych, które napędzają wydajność i zaangażowanie; oraz długiej i krótkiej oryginalnej treści opartej na marce.

Komórką pokieruje Brendan Gaul jako global chief content officer, kierujący działaniami studia treści na wszystkich rynkach i podlegający Darylowi Lee, dyrektorowi generalnemu Mediabrands Global.

grafika

Firma podaje, że stworzenie MBCS jest kluczowym krokiem w kierunku celu, jakim jest ściślejsza integracja nowych i innowacyjnych modeli treści z rozwiązaniami klienckimi. MBCS będzie koordynować i łączyć możliwości Mediabrands w zakresie treści na całym świecie, aby wykorzystać moc danych i wiedzy medialnej do tworzenia treści, które rozwijają marki.

Na swoim nowym stanowisku Gaul będzie liderem w zakresie treści MBCS na kluczowych rynkach globalnych. Gaul był wcześniej globalnym dyrektorem ds. treści i szefem UM Studios, agencji zajmującej się kreatywnymi treściami. Gaul dołączył do UM z McCann w 2006 roku i w tym samym roku założył w agencji medialnej pierwsze kreatywne studio contentowe. Wkrótce potem objął ster w UM Studios, współpracując z globalnymi markami, takimi jak Johnson & Johnson, Coca-Cola i BMW.

Gaul jest uznawany na całym świecie za lidera w dziedzinie treści, zasiada w jury na Cannes Lions Festival of Creativity i Brand Film Festival w Nowym Jorku, jest członkiem Rady Doradczej ds. Brand Storytelling w Sundance i członkiem rady doradczej Google ds.gGlobalnych twórców w Zgromadzeniu Google.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta