IPG Mediabrands tworzy nowe zespoły

W grupie IPG Mediabrands, do której należą agencje Initiative, UM i Kinesso, powstały nowe zespoły: Growth - pod kierownictwem Magdaleny Sołtan-Zabielskiej, i Center of Excellence zarządzany przez Michała Tarantę. Stanowisko dyrektora zarządzającego Kinessoobjęła Agata Sądel, która jednocześnie jako chief activation officer odpowiada w grupie za aktywację w kanałach online.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
IPG Mediabrands tworzy nowe zespoły

Growth łączy w jeden, centralny zespół ekspertów, którzy dotychczas w poszczególnych agencjach grupy odpowiadali za rozwój biznesu, oferty, kompetencji i produktów. Na jego czele stanęła Magdalena Sołtan-Zabielska, związana z IPG Mediabrands od ponad 25 lat, która przez ostatnie 3 lata jako business acceleration director odpowiadała za projekty z zakresu rozwoju biznesu i optymalizację procesów wewnętrznych. Zespół Growth koncentruje się na rozwijaniu biznesu i portfolio klientów, identyfikowaniu nowych możliwości biznesowych, relacjach z potencjalnymi klientami, przygotowywaniu ofert, koordynacji procesów nowobiznesowych i stałym zwiększaniu ich efektywności. 

Nowo powstałe Center of Excellence skupia ekspertów z obszaru digital, danych, analityki i technologii. Do jego zadań należy identyfikacja nowych rozwiązań, narzędzi i technologii zwiększających efektywność działań i konkurencyjność Grupy, zarządzanie portfolio produktów i jego dalszy rozwój, a także zarządzanie wiedzą i stałe podnoszenie kompetencji digitalowych.

Na czele kilkuosobowego Center of Excellence stanął Michał Taranta, ekspert w obszarze komunikacji zintegrowanej z 20-letnim doświadczeniem. Z IPG Mediabrands jest związany od 2021 roku, najpierw jako digital director w zespole strategii Grupy, a ostatnio na stanowisku director of operations w Kinesso, gdzie zarządzał zespołami SEM, SocialCommerce, Programmatic, Performance i AdOps, odpowiadał za ofertę produktów digitalowych agencji i tworzenie nowych rozwiązań wykorzystujących kompetencje i zasoby w obszarach danych, analityki i technologii.

Za obszar Activation w IPG Mediabrands, w tym za pełne wykorzystanie potencjału zasobów danych i technologii w działaniach realizowanych we wszystkich kanałach digital, zapewnienie jakości i efektywności aktywacji oraz nadzór nad spójnością procesów i ich automatyzację odpowiada Agata Sądel, która objęła funkcję chief activation officera IPG Mediabrands. Jednocześnie stanęła na czele Kinesso – należącej do IPG Mediabrands agencji performance marketingu, w której strukturach działają zespoły odpowiadające za aktywacje w obszarze digital: SEM, Paid Social, SEO, Programmatic i AdOps, działania performance oraz obsługę klientów bezpośrednich. Jako managing director Kinesso odpowiada za dalszy rozwój agencji i jej oferty, efektywność oraz płynną współpracę z innymi agencjami i zespołami specjalistycznymi Grupy.
Agata Sądel jest związana z IPG Mediabrands od 2020 roku. Ostatnio jako chief transformation officer CEE odpowiadała za transformację procesów biznesowych, struktur i oferty Grupy, koncentrując się na automatyzacji procesów, integracji oferty produktowej i zapewnieniu spójnego standardu produktów, procesów i narzędzi w całym regionie CEE. Wspierała również procesy nowobiznesowe w zakresie oferty digitalowej i produktowej. Wcześniej odpowiadała za rozwój oferty IPG Mediabrands w obszarze komunikacji adresowalnej i rozwiązań wykorzystujących dane, analitykę i technologie do zwiększania efektywności działań marketingowych.  

Jacek Dymkowski, pełniący wcześniej funkcję managing directora Kinesso Poland & CEE, w październiku rozstał się z firmą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?