Ipsos, PBS i Research Collective w przetargu Krajowego Instytutu Mediów

Firmy badawcze Ipsos, PBS i Research Collective złożyły oferty w przetargu Krajowego Instytutu Mediów na realizację wywiadów w ramach Badania Założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ipsos, PBS i Research Collective w przetargu Krajowego Instytutu Mediów

Pod koniec października Krajowy Instytut Mediów ogłosił przetarg na realizację wywiadów z ramach Badania Założycielskiego. Warunkiem udziału w nim była wpłata 60 tys. zł wadium.

Zgłosiły się do niego 3 firmy badawcze: Ipsos (złożył ofertę z ceną 3,13 mln zł), PBS (z ceną 2,65 mln zł) i Research Collective (z ceną 2,96 mln zł). 

Budżet, jaki na ten cel przeznaczy KIM wynosi nieco ponad 4,14 mln zł. Z wybraną firmą będzie pracować przez 14 miesięcy. 

KIM oczekuje, że wybrana w przetargu firma przystąpi do realizacji badania (realizacji wywiadów) w ramach Badania Założycielskiego nie wcześniej niż 1 lutego 2024 r. Będzie je realizować do 21 grudnia 2024 r.

Zwycięzca przetargu będzie realizować badania ilościowe, z tzw. liderem gospodarstwa domowego (zarówno wywiad dotyczący gospodarstwa domowego, jak i wywiad o indywidualnej konsumpcji) techniką wywiadu bezpośredniego z wykorzystaniem komputera (CAPI) lub tabletu (TAPI), a w przypadku wywiadów z członkami gospodarstwa domowego, techniką CAPI lub techniką wywiadu telefonicznego

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski