IQ Partners: 2,7 mln zł dla BSS, GetInfo, Chinese2know.com i VIPMedica

IQ Partners, spółka o charakterze funduszu venture capital, kupiła udziały w czterech kolejnych projektach z obszaru nowych technologii: BSS, GetInfo, Chinese2know.com i VIPMedica. Łączna wartość inwestycji to 2,7 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

BSS ma być specjalistycznym systemem informatycznym dla sektora bankowego, GetInfo - serwisem do generowania raportów gospodarczych, Chinese2know.com - platformą do nauki języka chińskiego, a VIPMedica - multipartnerskim programem lojalnościowym skierowanym do środowiska medycznego. W BSS spółka IQ Partners objęła 49,99 proc. udziałów za 800 tys. zł, w GetInfo - 49,50 proc. za 400 tys. zł, w 49,96 proc. za 700 tys. zł (w dwóch etapach), a w VIPMedica - 47 proc. za 838,4 tys. zł.

Finansowanie tych wszystkich projektów odbywa się w ramach unijnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Działanie 3.1, z którego dwa wehikuły IQ Partners (Ventures Hub i InQbe) otrzymały łącznie ponad 40 mln zł. Docelowo w portfelu każdego z inkubatorów ma znaleźć się ok. 50 projektów, a na nowe inwestycje przeznaczą one 7 mln zł w 2012 roku oraz 6,26 mln zł w 2013 roku. Do tej pory IQ Partners zrealizował ponad 50 projektów inwestycyjnych oraz przeprowadził częściowe transakcje wyjścia z sześciu inwestycji.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK