J&J rezygnuje ze sponsoringu igrzysk

Po niecałych trzech latach Johnson & Johnson rezygnuje zesponsoringu igrzysk olimpijskich.

km - źródło: Marketing Week
km - źródło: Marketing Week
Udostępnij artykuł:

Firma wycofała się z globalnej umowy zawartej z MiędzynarodowymKomitetem Olimpijskim (MKOl), której wartość miała opiewać na 100milionów dolarów w ciągu czterech najbliższych lat - informujeserwis Marketing Week.

W związku z tym dwie najbliższe olimpiady (zimowa w Vancouver2010 i letnia w Londynie 2012) pozostają w tym momencie bezkluczowego finansowania.

J&J był jednym z oficjalnych sponsorów igrzysk między 2005 a2008 rokiem. W tym okresie umowa z MKOl byłą warta od 60 do 80milionów dolarów. Przedłużenie umowy na lata 2009 - 2012 miałoprzynieść organizacji kolejne 100 milionów dolarów. Jednak firma,rozczarowana małą liczbą osób mających z uwagi na względybezpieczeństwa prawo wstępu do strefy sponsora w trakcie igrzysk wPekinie, postanowiła nie przedłużać umowy.

Tym samym MKOl pozostaje bez partnera w kategorii produktówsłużących ochronie zdrowia. Wcześniej ze sponsoringu igrzyskzrezygnowały również takie firmy jak Kodak, ManuLife i Lenovo.

km - źródło: Marketing Week
Autor artykułu:
km - źródło: Marketing Week
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]