Jacek Wiśniewski i Jakub Matuszkiewicz stworzyli Marketing Partners

Jacek Wiśniewski, były kierownik działu PR w Grupie Infor PL i Jakub Matuszkiewicz, były dyrektor zarządzający w Pegasus PR, stworzyli agencję doradztwa marketingowego i public relations Marketing Partners.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Stawiamy na budowanie relacji - mówi Jacek Wiśniewski. - Z naszych obserwacji wynika, że klientom obsługiwanym przez firmy doradcze i agencje PR najbardziej brakuje wielopłaszczyznowej opieki i właśnie partnerstwa. W dobie cięcia kosztów, racjonalizacji budżetów powstaje naturalna przestrzeń dla marketingu relacji i to na nim zamierzamy się skupić - dodaje. Marketing Partners koncentruje się na projektach dla branży eko-przemysłu.

Jacek Wiśniewski współpracował z Inforem od 2006 roku. W tym czasie odpowiadał za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w spółkach należących do holdingu Infor PL. Od maja ub.r. pełnił też obowiązki rzecznika prasowego Infor Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej”.

Jakub Matuszkiewicz to dyrektor zarządzający agencji Public. Wcześniej , w latach 2004 -2011 był PR directorem w Pegasus Public Relations”. Doświadczenie zdobywał także w agencjach Profile i Madiadem Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych