Jak polska turystyka promuje się w social media? (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)

W wakacje aktywniejsze niż w innych okresach są social mediowe profile marek napojów (w tym piwa) i lodów, a także biur podróży, hoteli i lotnisk. W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl rankingi najpopularniejszych w lipcu polskich fanpage’y facebookowych, kanałów youtube’owych i profili twitterowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z analizy NapoleonCat.com wynika, że popularność polskich firm i marek na portalach społecznościowych rośnie dość wolno. Od maja do czerwca br. zasięg facebookowych fanpage’y biur podróży zwiększał się jedynie o 2,5 proc. miesięcznie.

- Z reguły Polacy najczęściej o biurach podróży i ich ofertach mówią na początku sezonu wakacyjnego letniego i zimowego. Widać wyraźnie jednak ogólny trend zmniejszania się aktywności  fanów na stronach marek turystycznych. Związane jest to ze zmianą facebookowego algorytmu udostępniania treści - opisuje Oskar Berezowski. - Dlatego tak ważne jest, by szukając najbardziej optymalnych form komunikacji kierować się twardymi danymi aktywności użytkowników. Wynika z nich między innymi, że administratorzy powinni pamiętać o publikacji w weekendy, a największe zaangażowanie budzą posty publikowane o godz. 14 - radzi.

W raporcie o social mediowej komunikacji branży turystycznej piszą blogerzy Natalia Sitarska z Tasteaway.pl i Marcin Nowak z Gdziewyjechac.pl

Ponadto w raporcie jak co miesiąc rankingi najpopularniejszych polskich fanpage’y facebookowych w 16 najważniejszych kategoriach (pod względem liczby i aktywności fanów), a także podobne analizy czołowych kanałów na YouTubie i kont na Twitterze.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?