Jakub Biel będzie head of marketing w Green Cell

Po ponad dwóch latach Jakub Biel zdecydował się odejść ze stanowiska szefa komunikacji sieci sklepów elektronicznych x-kom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W październiku dołączy do zespołu firmy technologicznej Green Cell, gdzie obejmie nowe stanowisko head of marketing.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jakub Biel będzie head of marketing w Green Cell
Jakub Biel

Jakub Biel w x-kom od lipca 2018 roku odpowiadał za zespoły komunikacji, w tym za PR, social media, YouTube & influence marketing, eventy oraz kampanie kreatywne. W firmie nie wyznaczono jak dotąd osoby, która przejmie obowiązki Biela na stanowisku szefa komunikacji.

Z początkiem października Jakub Biel obejmie nowe stanowisko head of marketing w Green Cell, polskiej firmie z branży baterii, samochodów elektrycznych i ładowarek. Będzie odpowiedzialny za wszystkie działania marketingowe marki w Polsce i na świecie.

- Jakub idealnie pasuje do GC jeżeli chodzi o wartości i spojrzenie ze "świeżą energią" na marketing. Wielokrotnie pokazał swoje kreatywne podejście i sposób myślenia. W oparciu o jego spojrzenie zaczynamy budować zespół marketingu, który ma nas przenieść na zdecydowanie wyższy poziom. Zapowiadają się lata pełne wyzwań! - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Ochyński, CEO Green Cell.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/x-kom-promocja-myszki-dla-leworecznych-reklama-pornhub ##

Jakub Biel dodaje: - Energia i samochody elektryczne fascynują mnie od dawna, dlatego cieszę się, że będę częścią tej branży. Teraz najważniejsze będzie opracowanie strategii i rekrutacje, bo planujemy podwoić zespół marketingowy jeszcze w tym roku. Potencjał jest ogromny i mimo międzynarodowej sprzedaży nie czuć w firmie korporacyjnych blokad. Będzie ciekawie.

Biel doświadczenie zawodowe gromadził wcześniej w firmie Solgaz, gdzie przez 4,5 roku był dyrektorem ds. marketingu i handlu, a także w portalu Onet. Jest absolwentem zarządzania kulturą i mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/michal-pol-wspolpracuje-z-siecia-x-kom ##

Sieć sklepów z elektroniką x-kom osiągnęła w 2019 roku wzrost przychodów o 12,5 proc. do 1,83 mld zł oraz zysku netto z 10,86 do 18,66 mln zł. Firma zaznacza, że w pierwszym kwartale br. jej wpływy sprzedażowe zwiększyły się o 29 proc., a epidemia nie zaburzyła łańcucha dostaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"