Jakub Oworuszko przechodzi z Interii do Grupy ZPR. „Nowy, duży projekt”

Po blisko dwóch latach pracy w portalach Interia.pl i Polsatnews.pl Jakub Oworuszko odchodzi z Grupy Polsat Plus. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl obejmie stanowisko online managera w spółce Time, należącej do ZPR Media. Dziennikarz zdradza nam, że zaangażuje się w nowy, duży projekt.

Adrian Gąbka
Adrian Gąbka
Udostępnij artykuł:
Jakub Oworuszko przechodzi z Interii do Grupy ZPR. „Nowy, duży projekt”

Dziennikarz w portalach Interia.pl i Polsatnews.pl najczęściej zajmował się tematyką polityczną, ale pisał także artykuły m.in. o wojnie na Ukrainie i pandemii koronawirusa. Pracę w Grupie Polsat Puls rozpoczął w październiku 2020 roku. Wcześniej, od lipca 2016 roku był związany z grupą wydawniczą Polska Press. Przygotowywał m.in. artykuły do „Polski Times”  i materiały wideo dla Agencji Informacyjnej Polski Press. W latach 2015-2016 pracował jako reporter ZPR Media publikując m.in. na łamach „Super Expressu”.  Oworuszko jest absolwentem dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i socjologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

„Będę mógł odetchnąć od typowo politycznych tematów”

Skąd decyzja o zmianie? - Odchodzę z Interii, ponieważ otrzymałem ciekawą propozycję współpracy przy nowym, dużym projekcie w jednej z czołowych grup medialnych w Polsce. W nowej redakcji będę mógł odetchnąć od typowo politycznych tematów, na czym zależało mi od pewnego czasu – zdradza Wirtualnemedia.pl Oworuszko.

 Nie precyzuje czym dokładnie będzie się zajmował na nowym stanowisku. Z naszych informacji wynika, ze chodzi o zarządzanie nowym projektem internetowym Grupy Radiowej Time, w której skład wchodzą: Radio Eska, Eska Rock, Radio SuperNova, VOX FM i Radio Plus.

Dziennikarz nie kryje wdzięczności wobec Grupy Polsat Plus. - W trakcie mojej blisko dwuletniej pracy w Grupie Polsat Plus udało nam się osiągnąć rekordowe wyniki, zarówno pod względem liczby użytkowników jak i cytowań. Jestem wdzięczny redaktorowi naczelnemu Interii Piotrowi Witwickiemu za zaufanie, a całemu zespołowi za owocną współpracę - dodaje odchodzący z Interii dziennikarz. Z badania Mediapanel wynika, że strona główna Interii (Grupa Polsat-Interia) zanotowała w kwietniu br. 4,85 mln użytkowników, 16,12 proc. zasięgu oraz 42 minuty i 18 sekund średniego czasu korzystania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów