Jakub Polakowski: ze Starcomu do K2 Media

Jakub Polakowski dołączył do działu strategii agencji K2 Media (Grupa K2), obejmując stanowisko strategy managera. Poprzednio pracował w Starcom MediaVest.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jakub Polakowski: ze Starcomu do K2 Media
Jakub Polakowski

Polakowski w czteroosobowym dziale strategii K2 Media zajmuje się tworzeniem rekomendacji obecności marek klientów we wszystkich kanałach cyfrowych (display, SEM/SEO, social, wideo, mobile, performance i digital out of home).

Poprzednio przez 9 lat Jakub Polakowski był związany z grupą Starcom MediaVest, ostatnio pełniąc funkcję senior digital plannera w domu mediowym Starcom. Opracowywał strategie obecności w internecie i obsługiwał klientów grupy w tym zakresie, a wcześniej zajmował się planowaniem kampanii w innych mediach.

Pracował m.in. dla Grupy Allegro, Raiffeisen/Polbanku, Mondelez, Coca-Coli, TUI i USP Zdrowie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day