James Blunt przeprosił za hit "You're Beautiful"

James Blunt przeprosił za swój największy przebój, "You're Beautiful".

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:
James Blunt przeprosił za hit "You're Beautiful"
fot. materiały promocyjne

Wokalista przyznał, że piosenka, której zawdzięcza sukces, była ludziom wciskana na siłę. - To stało się irytujące - powiedział Anglik. - Wtedy ludzie zaczęli utożsamiać artystę z tym właśnie słowem. Myślę, że wytwórnia chciała, bym trafił do kobiet oglądających "Gotowe na wszystko", a przez to stracił poparcie połowy populacji. Poza tym, poprzez działania marketingowe, sprawiałem wrażenie bardzo poważnego człowieka, tymczasem jestem zupełnie inny.

Singel "You're Beautiful" rozszedł się w nakładzie ponad 3 milionów egzemplarzy. W Wielkiej Brytanii pokrył się platyną, a w USA podwójną platyną.

James Blunt ma na koncie cztery płyty. Ostatnia z nich, wspomniana "Moon Landing", ukazała się 18 października 2013 roku. 3 listopada w sprzedaży pojawi się poszerzona reedycja działa, przemianowana na "Moon Landing: Apollo Edition".

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami