Jamnik bohaterem świątecznego spotu IKEA

IKEA ruszyła z kampanią świąteczną - wielokanałowym projektem obejmującym działania w telewizji, internecie oraz kinach. Jej celem jest pokazanie, jak można budować wyjątkową świąteczną atmosferę w domu, by została z nami na dłużej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jamnik bohaterem świątecznego spotu IKEA

Na potrzeby kampanii powstał spot „Na święta i na co dzień”. Powszechnie wiadomo, że domowe zwierzaki, także uroczy jamnik - bohater spotu, tak szczerze jak nikt, potrafią okazywać swój entuzjazm i melancholię. Są prawdziwe w swoich uczuciach i uświadamiają nam, jak ważna jest potrzeba bliskości. Rozczulająca historia czworonoga niesie w sobie przekaz świątecznego spotu IKEA.

- Ideą spotu jest podkreślenie tego, co w świętach najważniejsze – radości ze wspólnych spotkań. Nie tylko tych między ludźmi, ponieważ nasi pupile także cieszą się z obecności swoich przyjaciół. IKEA oferuje produkty, które wspierają chwile spędzane razem. Dodatkowo spot pokazuje to, co doskonale znamy z opowiadań i tysięcy zdjęć od naszych klientów: fotele i inne meble IKEA stają się ulubionymi miejscami dla ich pupili - mówi Karolina Szabłowska, kierowniczka ds. komunikacji marketingowej IKEA Retail w Polsce.

Spot można obejrzeć w telewizji, internecie oraz w wybranych kinach w dwóch wersjach czasowych: 30s i 60s. Wykorzystano w nim piosenkę: Kiss a Dream Las Vegas Big Band "wingers & Crooners".

Konkurs dla miłośników zwierząt w IKEA

IKEA przygotowała również konkurs dla właścicieli pupili, zachęcając ich do dzielenia się zdjęciami, na których widać produkty marki jako ulubione miejsca odpoczynku ich zwierząt. Fantastyczne nagrody czekają, także dla waszych zwierzaków. Można wygrać kartę upominkową na zakupy w IKEA o wartości 500 zł, 500 kart o wartości 50 zł i zaszczytne miejsce na fotografię pupila w galerii IKEA Family. Konkurs dla Klubowiczów IKEA potrwa od 12.11 do 16.12. Wystarczy zrobić zdjęcie, kupić w IKEA dowolny produkt w czasie trwania konkursu i wypełnić formularz konkursowy dostępny na stronie marki. 

Za adaptację spotu i kreację kampanii odpowiada agencja VML, część digitalową – Wavemaker. Przy kampanii, IKEA współpracuje również z wybranymi influencerami, którzy na swoich kontach w social mediach będą prezentować świąteczne kolekcje i inspirować do kreatywnego podejścia do urządzania wnętrz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana