Jarosław Szubrycht: z Przekroju do Interia.pl

Do portalu Interia.pl powrócił Jarosław Szubrycht. Objął stanowiskobrand managera, w ramach którego będzie odpowiadał za projektymuzyczne Interia.pl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Szubrycht odpowiedzialny będzie m.in. za rozwój serwisówmuzycznych, opracowanie i realizację strategii działań promocyjnychi marketingowych oraz kontakty z partnerami zewnętrznymi. Obowiązkibrand managera zamierza połączyć z pracą dziennikarską, publikującswoje teksty w serwisie muzyka w Interia.pl.

Jarosław Szubrycht współtworzył dział muzyka w portaluInteria.pl w latach 1999 - 2002. Następnie zajmował sięmarketingiem w firmie fonograficznej Mystic oraz portalu Onet.pl, aprzez ostatni rok pełnił funkcję content man agera w MySpacePolska. W tym czasie również zajmował się dziennikarstwem, głównietematyką popkulturalną - publikował m.in. w "Dzienniku","Rzeczpospolitej", "Machinie" i "Filmie". Od jesieni 2007 rokuprowadzi dział muzyczny w tygodniku "Przekrój".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski