„Jej czarne oczy” i karaoke reklamują wyprzedaż w Vision Express (wideo)

Sieć salonów optycznych Vision Express prowadzi kampanię promującą trwającą w jej punktach „Wielką wyprzedaż”. Bohaterowie spotu uczestniczą w karaoke wykonując m.in. utwór „Jej czarne oczy” zespołu Iwan i Delfin. Akcję przygotowały firmy Walk Creative,  Szut Szut Studio i MullenLowe MediaHub.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Jej czarne oczy” i karaoke reklamują wyprzedaż w Vision Express (wideo)

W ramach kampanii emitowane są dwa spoty. Ich bohaterowie to osoby z wadami wzroku, które próbują swoich sił w karaoke. Wykonują piosenki „Jej czarne oczy” zespołu Iwan i Delfin oraz weselny szlagier „Gdybym miał gitarę”.

Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie, radiu, mediach społecznościowych, w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Za kreację reklam odpowiada agencja Walk Creative, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub. Produkcją spotów wyreżyserowanych przez Michała Bulika zajęło się dom produkcyjny Szut Szut Studio. Autorem zdjęć do kampanii jest Michał Englert, postprodukcją zajęło się Badi Badi.

W jednej ze swoich ostatnich kampanii reklamowych Vision Express zapraszało po raz kolejny na badania wzroku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana