Jerzy Janowicz ambasadorem reklamowym UNIQA

Tenisista Jerzy Janowicz będzie reklamował firmę ubezpieczeniową UNIQA. Umowa zostanie zawarta na kilka lat, a pierwsza kampania ruszy najwcześniej latem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jerzy Janowicz ambasadorem reklamowym UNIQA
Shutterstock.com

W przyszły poniedziałek Jerzy Janowicz zostanie zaprezentowany jako ambasador reklamowy towarzystwa ubezpieczeniowego UNIQA. Firma podpisze z tenisistą długookresową umowę i będzie wykorzystywać jego wizerunek do promowania swoich różnych ofert. Obecność Janowicza w reklamach ma podkreślać stabilność spółki i jej dążenie do sukcesu.

Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Ostrowska, rzecznik prasowy oraz dyrektor marketingu i PR w UNIQA, kampania z udziałem Janowicza nie rozpocznie się w najbliższych miesiącach, ponieważ firma nie wybrała jeszcze agencji reklamowej do jej przygotowania. Obecnie trwa przetarg, w którym bierze udział kilka agencji (ich nazw Ostrowska nie zdradza). Obsługą mediową UNIQA zajmuje się Mindshare Polska.

Jerzy Janowicz od kilku tygodni wspólnie z Agnieszką Radwańską reklamuje Play (przeczytaj więcej i zobacz spot), a w ub.r. wystąpił w kampanii Peugeota RCZ (więcej na ten temat) oraz swojego sponsora głównego - firmy Atlas (więcej o tym).

W zeszłorocznym rankingu najcenniejszych reklamowo polskich gwiazd według "Forbesa" Janowicz zajął 9. miejsce, a jego wartość marketingową oszacowano na 662,5 tys. zł (zobacz pełne zestawienie).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day