Jerzy Janowicz w kampanii „Pomyśl UNIQA”

Firma ubezpieczeniowa UNIQA prowadzi międzynarodową wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Pomyśl UNIQA”. W Polsce akcja zacznie się w listopadzie, a jej bohaterem będzie tenisista Jerzy Janowicz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jerzy Janowicz w kampanii „Pomyśl UNIQA”
Jerzy Janowicz

Główny przekaz kampanii UNIQA brzmi: „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”. Najważniejszym elementem akcji jest spot pokazujący ludzi mających odwagę, niepoddajacych się przeciwnościom i ograniczeniom oraz podejmujących niekiedy ryzyko, aby osiągnąć większą radość życia.

Kampania zaczęła się w maju w Austrii, a ogółem obejmuje 16 krajów europejskich, w których działa UNIQA.

 

W Polsce akcja ruszy w listopadzie, a do spotu zostaną dodane sceny z tenisistą Jerzym Janowiczem, który od lutego br. jest ambasadorem reklamowym UNIQA Polska (więcej na ten temat).

- W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu i działania, które doprowadzi do tego, że odnajdą radość w życiu. Chcemy przekonać do przełamywania barier, przekraczania własnych granic, mierzenia się z problemami - opisuje Katarzyna Ostrowska, dyrektor departamentu marketingu i PR w UNIQA Polska.

Akcja będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie (m.in. w serwisie pomysl.uniqa.pl).

Międzynarodową kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Springer & Jacoby, a adaptacją na polski rynek zajęła się agencja Ambasada. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek