Jesienna GigaOferta w Netii

Netia wprowadziła nową, jesienną GigaOfertę, w której dostępny jest m.in. tańszy internet 50 Mb/s, HBO HD w prezencie przez pół roku oraz Chmura Osobista 20 GB bez dodatkowych opłat przez cały okres trwania umowy.

km
km
Udostępnij artykuł:
Jesienna GigaOferta w Netii

Jesienna GigaOferta jest kierowana zarówno do nowych, jak i obecnych klientów indywidualnych Netii, którzy przedłużą umowę z operatorem. Znajdą w niej m.in. niższe ceny za usługi internetowe. Przykładowo opcja 50 Mb/s jest dostępna za 49,90 zł miesięcznie, a opcja 10 Mb/s w cenie 39,90 zł miesięcznie. Oferowane są również warianty z krótką umową na okres 6 miesięcy, w cenie odpowiednio 49,90 zł i 59,90 zł miesięcznie. Z kolei internet Foton 100 Mb/s to koszt 59,90 zł miesięcznie (69,90 zł z umową na 6 miesięcy).

Klienci, którzy zamówią również usługę Telewizji Osobistej z pakietem HBO HD, przez okres 6 miesięcy otrzymają go za darmo, a po upływie tego czasu- za 25 zł miesięcznie.

Pakiety TV + internet, przy opcji internet 50 Mb/s i minimalnym abonamencie TV, kosztują (w zależności od dostępnej technologii) od 79,90 zł miesięcznie. W przypadku zakupu najszybszego dostępu do internetu Foton 100, minimalna cena pakietu jest o 10 zł wyższa.

Nowością w GigaOfercie Netii jest również Chmura Osobista, która umożliwia m.in. integrację z danymi znajdującymi się na usługach Dropbox, Google Picasa czy Facebook, nieograniczony dostęp do danych z urządzeń stacjonarnych (PC/Mac), mobilnych (Android, iOS, Windows Phone), poprzez przeglądarkę internetową oraz na ekranie TV poprzez specjalną aplikację na Netia Playera.

Wraz z Chmurą Osobistą klient otrzymuje za darmo 20 GB powierzchni do przechowywania danych (przy umowie na 24 miesiące). Przy większej pojemności, klient zapłaci miesięcznie 14,90 zł za 100 GB i 39,90 zł za 500 GB.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej