Jesienne emocje w Discovery Channel

Decyzja o układzie jesiennej ramówki oraz doborze konkretnychprogramów i serii została podjęta na podstawie analizy rynku orazbadań widowni w zakresie preferencji oraz motywacji oglądania.Hasło wrześniowej kampanii stacji brzmi - 'Z emocjami na twarzy'.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Decyzja o układzie jesiennej ramówki oraz doborze konkretnychprogramów i serii została podjęta na podstawie analizy rynku orazbadań widowni w zakresie preferencji oraz motywacji oglądania.Hasło wrześniowej kampanii stacji brzmi - "Z emocjami na twarzy".

Discovery Channel zaproponuje widzom emocjonujące weekendy, a wich ramach m.in.: serial "Duchy" (The Haunting) - dla wszystkichentuzjastów zagadnień i tematyki zjawiskach nadprzyrodzonych (wkażdy piątek od 7 września o 22:00); cykl "Jak to jest zrobione?"(How it's made?) - z myślą o tych, których fascynuje procespowstawania przedmiotów codziennego użytku (w każdą sobotę od 8września o 22:00); oraz nowe odcinki popularnej serii"Najniebezpieczniejszy zawód świata" (The Deadliest Catch) - dlauzależnionych od adrenaliny amatorów mocnych wrażeń (w każdąniedzielę od 9 września o 22:00).

Pasjonaci programów o tematyce z pogranicza kryminalistyki imedycyny sądowej w każdy poniedziałek o 22:00, będą mogli śledzićpracę niezwykle inteligentnej i przenikliwej doktor Garavaglia wprogramie "Doktor G - lekarz sądowy" (Doctor G: Medical Examiner).We wtorki o 22:00, w serialu "Obyczajówka w Amsterdamie" (AmsterdamVice) policjanci z Amsterdamu opowiadać będą o trzymających wnapięciu pościgach, akcjach i karkołomnych dochodzeniach. Co środęo godz. 22:00 na fanów programu "Brudna robota" (Dirty Jobs) czekanowa, druga już seria odcinków prezentująca zawody, w którychzachowanie czystych rąk - w sensie dosłownym - jest niemożliwe.

Październik na Discovery Channel będzie kontynuacją strategiiwrześniowe. Z myślą o fanach programów o tematycekryminalno-sensacyjnej. przygotowano poniedziałkowe i wtorkowepasma o 22:00, w ramach których pokazywane będą np. premieroweserie produkcji "Prawdziwe zbrodnie" (Real Crime) oraz "Okrutniludzie" (Most Evil 2) ukazującej zbrodnie najbardziej znanychmorderców w historii.

W ramówce znajdą swoje miejsce również lubiane przez widzówDiscovery Channel produkcje typu pop-science, z kultowymi"Pogromcami mitów" (Mythbusters) na czele, serią "Brainiac" czy teżcyklem "Zwykłe rzeczy - niezwykłe wynalazki" (How do they doit?).

Jesienna ramówka wsparta będzie kampanią reklamową, którarozpocznie się we wrześniu i potrwa przez kolejnych kilka tygodni. Za kreację kampanii odpowiada agencja Front, za reklamę internetową- MindShare Polska, za zakup mediów Guideline Sp z o.o. DziałaniaPR realizuje Mmd Corporate, Public Affairs & Public RelationsConsultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe