Jest nowy „Teraz Toruń”

Od ubiegłego czwartku bezpłatny tygodnik „Teraz Toruń” (Media Regionalne) ukazuje się w nowym, większym niż dotychczas formacie. Trwa też kampania promująca nową odsłonę magazynu.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Tygodnik nadal wydawany jest w takim samym nakładzie 34 tysięcy egzemplarzy, a zmiana formatu związana jest z przeniesieniem druku do drukarni Mediów Regionalnych w Koszalinie.

Jak podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kamil Sakałus, redaktor prowadzący magazyn „Teraz Toruń”, wprowadzone zmiany były również impulsem dla wprowadzenia nowych treści redakcyjnych. - Zmiany w tytule obejmują m.in. wprowadzenie rozkładówki, tematu tygodnia, rozmowy tygodnia, rozbudowanie sekcji z informatorem weekendowym, jak również zwiększenie liczby zdjęć i infografik – mówi Sakałus.

Od początku grudnia trwa także kampania promująca odmieniony tygodnik pod hasłem: „Teraz Toruń: Teraz większy, bo Toruń jest dla nas najważniejszy”. Reklamy publikowane są w serwisach internetowych (m.in. Moje Miasto Toruń oraz gra.fm), rozgłośniach radiowych (Radio Gra FM), telewizji (TV Toruń) oraz prasie („Gazeta Pomorska”). W strategicznych punktach miasta rozmieszczane są także banery reklamowe. Kampanię przygotowała, zrealizowała i przeprowadziła, wraz z zakupem mediów, Agencja Promocji i Reklamy GRA.

We wrześniu 2011 roku „Teraz Toruń” będzie obchodził piąte urodziny. Sakałus zapowiada z tej okazji organizację dużego eventu miejskiego.

kl
Autor artykułu:
kl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta