Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Jestem Hebe" promująca drogerie (wideo)

Sieć drogerii Hebe (należy do Jeronimo Martins Polska) oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. W reklamach kontynuowany jest żartobliwy format rozmów matki i córki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszyła kolejna odsłona kampanii "Jestem Hebe" promująca drogerie (wideo)

Sieć drogerii Hebe rusza z kolejną odsłoną kampanii reklamowej w ramach platformy kreatywnej „Jestem w Hebe“.

Nowa seria spotów wideo kontynuuje znany z wcześniejszych odsłon format lekko żartobliwych rozmów matki z córką.

Celem kampanii reklamowej stworzonej przez Hebe i agencję V&P jest śledzenie losów bohaterek także poza murami sklepów Hebe oraz przybliżenie widzom funkcjonalności e-sklepu i aplikacji mobilnej.

- Mamy bardzo dużo do zakomunikowania naszym obecnym i potencjalnym klientom m.in liczne promocje, a przy tym cały czas zależy nam na podkreślaniu przyjemności robienia zakupów, niezależnie od formy online czy offline - mówi Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Hebe. - Dzięki naszej platformie udaje się to zrobić w sposób spójny, czytelny i - co najważniejsze - atrakcyjny dla naszych odbiorców, niezależnie od wieku czy miejsca zamieszkania.

Autorem spotów jest poznańska agencja reklamowa V&P, która stworzyła również pierwszą odsłonę kampanii emitowaną od 2019 roku. Agencja odpowiada za strategię i kreację kampanii, współpracując przy tym z reżyserem Maciejem Bielińskim oraz studiami produkcyjnymi - Tyrka Studio i Orka Film. Kampania prowadzona jest w internecie oraz w telewizji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day