Jo Rigby globalnym dyrektorem ds. rozwoju biznesu i marketingu w MediaCom

Jo Rigby objęła stanowisko globalnego dyrektora ds. rozwoju biznesu i marketingu w sieci domów mediowych MediaCom (GroupM/ WPP). Przeszła z Vizeum agencji należącej do Dentsu Aegis Network.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jo Rigby w Vizeum pełniła podobną funkcję. Pozyskała dla agencji takich klientów, jak Burger King i Honda (obsługa w całej Europie), Fox Networks w USA i IKEA na wielu rynkach.

Przed rozpoczęciem pracy w Vizeum spędziła ponad 14 lat w Omnicom, prowadząc badania konsumenckie i rozwój narzędzi medialnych.

WMediaCom jako globalny dyrektor ds. rozwoju i marketingu zastąpi Vincenta Rebeixa, który niedawno został mianowany dyrektorem operacyjnym MediaCom France. Jo Rigby będzie podlegać globalnemu dyrektorowi ds. operacyjnych agencji - Toby'emu Jennerowi.Oprócz współpracy z globalnym komitetem wykonawczym będzie współpracować z regionalnymi i lokalnymi liderami biznesu w całej sieci, aby pomóc w prowadzeniu i wspieraniu nowych działań biznesowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"