Joanna Opozda ambasadorką marki tołpa

Aktorka Joanna Opozda, znana m.in. z roli w serialu "Barwy szczęścia" w TVP2 została ambasadorką marki kosmetyków tołpa. Jest pierwszą znaną postacią wybraną przez markę do współpracy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Joanna Opozda ambasadorką marki tołpa

Joanna Opozda jest pierwszą w historii marki tołpa ambasadorką tej marki. Została twarzą kampanii tołpa. authentic.

- Asia od początku wydawała się nam idealną ambasadorką dla Tołpy oraz linii authentic. Nie tylko dlatego, że wartości, którymi kieruje się przy wyborze kosmetyków do codziennej pielęgnacji są nam bardzo bliskie, ale także dlatego, że jest autentyczna, niczego nie udaje i nie boi się wyrażać głośno swojego zdania. Tołpa. to marka, która stawia na autentyczność, taka też jest nasza ambasadorka i wierzymy, że udało nam się stworzyć duet idealny – mówi Carolina Stefaniak, senior brand manager marki.

Firma na obecnym etapie nie ujawnia szczegółów dotyczących działań z udziałem aktorki.

W 2018 roku marka tołpa prowadziła akcję pod hasłem "Zmywamy się" poświęconą oczyszczaniu skóry. Zaangażowano do niej wówczas m.in. Kasię Tusk i Krzysztofa Gonciarza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"