Joanna Smoleńska head of social media w K+PR. Łukasz Drywa head of business development

Z początkiem lipca Joanna Smoleńska została nowym head of social media w Komunikacji Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Na stanowisku zastąpiła ona Łukasza Drywę, który objął w agencji funkcję head of business development.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Joanna Smoleńska w Komunikacji Plus PR odpowiada za bieżące zarządzanie i rozwój obszaru social media agencji. Zespół zarządzany przez Joannę współpracuje m.in. z takimi markami jak: 3M, Carlsberg, Somfy Polska, Otis Polska czy EDP Energia Polska.

Z branżą komunikacyjną związana jest od 2014 r. Posiada doświadczenie zarówno po stronie klienta jak i agencji w tworzeniu strategii marketingowej, contentu, influencer marketingu oraz kampanii reklamowych w SoMe. W swojej dotychczasowej karierze realizowała projekty w branży FMCG, Fitness&Wellness, IT m.in. dla takich klientów jak: Maspex, Inka, Seko, FIWE, 6pak Nutrition, Sport Definition, Nevomo.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-jagodzinska-komunikacji-plus-pr-consulting-director ##

Łukasz Drywa na nowym stanowisku, w Komunikacji Plus PR będzie odpowiadał za działania mające celu rozwój nowego biznesu oraz wsparcie zespołów klienckich w realizacji bieżących projektów.

Swoją karierę zawodową w branży komunikacji marketingowej rozwija od 2008 roku. Zaczynał jako koordynator ds. promocji w wydawnictwie książkowym, następnie prowadził działania łączące public relations, content marketing oraz social media. Realizował projekty dla takich branż, jak: wydawnicza, fintech, finansowa, ochrony środowiska, bankowa, ubezpieczeniowa, telekomunikacyjna czy wellness. Wśród firm, dla których pracował są m.in.: Wydawnictwo Otwarte, CCR Polska, Kredito 24, Kreditech, All For Body czy Twój Prawnik 24. Przed dołączeniem do K+PR zawodowo związany był z agencją Havas PR Warsaw, gdzie prowadził działania dla: Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguros Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, Euronet Polska, Orange Polska, HSBC Bank Polska. Realizował również kampanie leadowe na LinkedIn dla Grupy Muszkieterów oraz Atradius.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"